Novo partnerstvo EYCA omladinske kartice sa kompanijom MTEL
Na današnjoj press konferenciji u MTEL Digitalnoj fabrici predstavljeno je novo strateško partnerstvo u okviru društveno odgovornog projekta Evropske omladinske kartice (EYCA) za sve mlade u Crnoj Gori. Direktor Sektora za marketing, prodaju i brigu o korisnicima kompanije MTEL Balša Aćimić je istakao koliko kompaniji MTEL važna društveno odgovorna komponenta poslovanja, posebno kada je riječ o aktivnostima usmjerenim ka mladima.
“Cilj MTEL-a nije samo pružanje telekomunikacionih usluga mladima. Mi želimo biti pokretači pozitivnih promjena u njihovim životima. Naši korisnički paketi, razvijeni u saradnji s partnerima na projektu EYCA, nisu samo o pružanju pristupa komunikacijama. Oni su i alat za osnaživanje mladih, alat koji će im pomoći u razvoju i unaprjeđenju vještina koje su im potrebne za budućnost,” kazao je Aćimić.
Ovom prilikom je pojašnjeno da će kompanija MTEL, uz pokazanu EYCA karticu i identifikacioni dokument, omogućiti svim EYCA korisnicima da izaberu neke od paketa iz MTEL ponude – Urban EYCA ili Surf EYCA, te tako pružiti podršku mladima koji su procesu sazrijevanja i planiranja ličnih finansija.
Pripremili smo tri nevjerovatna Urban EYCA paketa sa neograničenim pozivima, dosta Interneta, najsavremenijim digitalnim servisima i dodatnim uslugama, za sve potrebe mladih. A za one koji su ljubitelji opuštenog surfovanja Internetom, Surf EYCA je prava stvar za njih” poručio je Aćimić.
U ime projekta Evropske omladinske kartice (EYCA) u Crnoj Gori koji od 2018. godine realizuje NVO Centar za omladinsku edukaciju uz podršku i pokroviteljstvo Ministarstva sporta i mladih prisutnima se obratio izvršni direktor Jugoslav Radović, te podsjetio da je međunarodna društveno odgovorna inicijativa EYCA kartice do sada okupila preko 60.000 mladih u Crnoj Gori i više od 8 miliona mladih širom 37 zemalja u Evropi.
“Ponosni smo na uspostavljeno partnerstvo i priliku da naši korisnici imaju pristup najsavremenijim i sniženim telekomunikacionim paketima koji će im omogućiti uštedu, ali i više drugih pogodnosti prilagođenih njihovim potrebama i navikama. Uvjereni smo da saradnje poput ove još više mogu motivisati i druge aktere iz biznis zajednice da mlade prepoznaju kao važan resurs, ali i populaciju kojoj je neophodno pružiti konkretnu podršku i povoljnosti. Radujemo se budućim aktivnostima sa kompanijom MTEL i zahvaljujemo im se na pruženom povjerenju,” kazao je Radović.
Direktor Sektora za marketing, prodaju i brigu o korisnicima kompanije MTEL Balša Aćimić najavio je da će i u narednom periodu za njihovu kompaniju biti ovakvih ili sličnih projekata za podršku mladima i kompletnom društvu u Crnoj Gori.
“MTEL nije samo telekomunikacioni operator već kompanija posvećena neprekidnoj modernizaciji poslovanja i stalnom poboljšanju usluga i servisa. To je ono što nas čini liderima u telekomunikacijama u Crnoj Gori. Ali više od toga, mi smo sastavni dio društva, s vizijom aktivnog učešća u svakodnevnom napretku naše zajednice” podvukao je Aćimić.