Prijava smetnji

Pozovite korisnički servis na broj 1600.

Pozivom Korisničkog servisa na broj 1600, možete prijaviti smetnje u funkcionisanju servisa i usluga m:tel-a i u najkraćem roku dobićete povratnu informaciju o prirodi smetnje.

Servis je dostupan 24 časa dnevno.

Takođe, prijavu bilo kakvijh smetnji, problema kao i prijavu zloupotrebe elektronske pošte možete izvršiti putem e-mail- a: korisnicki.servis@mtel.me

KAKO DO NAS

Pošaljite nam mejl!

Ukoliko vam je lakše da se o onome što vas zanima informišete putem mejla, možete nam se obratiti putem sljedeće adrese: korisnicki.servis@mtel.me

Pozovite nas

Korisnički servis m:tel-a (broj 1600) uz stručan i ljubazan tim ima sve odgovore na vaša pitanja 0-24h svakog dana u sedmici (24/7)! 

Uvijek dostupni

Potražite nas na društvenim mrežama - naš tim je tu da vam i na ovaj način olakša put do pravovremene i tačne informacije.